Dags att åka på kurs!

Imorgon ska jag åka på utbildning i Stockholm. Jag kommer att gå ett program som innebär att jag blir certifierad inköpare när jag är klar. Den består av 5 terminer och den första terminen består av 4+4 dagar. Jag tror att det är en superbra utbildning och att jag kommer ha stor nytta av den! Har dessutom saknat att plugga så det ska bli riktigt roligt! Dessutom får jag ju plugga något jag jobbar med och förhoppningsvis kan lite om ;)
Kursen bedrivs som en internatkurs. Jag kommer alltså att bo på en kursgård på Lidingö i 3 nätter och bara äta massa goda saker.. Har lovat mig själv att ta en långpromenad om dagen, annars går jag väl upp de där 2 kg jag lyckats gå ner igen!

Veckan har varit hyffsat lugn iaf, fast Primos streckning blir inte riktigt bra. Jag har byggt en sjukhage till honom så han får gå där en vecka nu och hålla sig stilla! Det ser redan bättre ut så nu håller jag tummarna för att han är riktigt fräsch när jag kommer hem nästa torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0