Det var ett tag sen

Glömmer bort att skriva, det var riktigt roligt i början men nu har jag nog inte så mycket att skriva om längre...
Har kommit igång och börjat rida lite lungt, han känns väldigt lugn och fräsch fast han vilat i 3 veckor! Tog till och med lite galopp i paddocken idag, lite segt men helt klart godkänt tycker jag!

Började jobba förra veckan också. Det var riktigt tungt men nu har jag kommit in i det igen. Jobbar den här veckan sen drar jag och en kollega på utbildning 4 dagar nästa vecka. Ska bli riktigt spännande! Vi ska bo på ett internat på Lidingö och har föreläsningar hela dagarna. Ska iaf ta med mig datorn och det mobila bredbandet så jag kan ha lite kontakt med omvärlden.

I helgen som var var det dags för Å-festen igen. Var ute en sväng på fredagen, både på Strömsholmen och på Harrys. Det var sjukt mycket folk på Harrys, man kände sig som en pingpong-boll ungefär!
På lördagen hade Fia födelsedagskalas så vi blev där väldigt länge.. När det äntligen var dags att dra ner på stan var jag supertrött så jag cyklade hemåt istället :)
På söndag morgon vaknade jag och var grymt sugen på McDonaldsfrukost! Så jag tog cykeln ner till på stan.. bara för att bli besviken! De serverade bara den där frukostmackan på söndagar.. Men däremot gick det bra att få hamburgare så det blev två cheeseburgare till frukost.. Otroligt nyttigt måste jag säga!
Sen var jag, Sara och Fia uppe hos Marie och Leif och bjöd på tårta som tack för hjälpen när hästarna rymde. Gott med chokladtårta! På kvällen blev det Sex and the city med Marie och Fia. En riktigt bra helg med andra ord!

Höjdpunkten var nog när vi härjade till Mora Träsks "Klappa händerna". Hade träningsvärk igår.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0