Hemma igen

Kom hem från kursen igår. Det var 4 mycket intensiva dagar, men också otroligt roliga och inspirerande! Kände igen många saker och det känns kul att man jobbar på rätt sätt (iaf på Silfs sätt).
Jag tror inte jag har ätit så här mycket sen medelhavskryssningen vi var på i höstas! Det var mat hela tiden! Frukost 7.30, förmiddagsfika 10, lunchbuffé 12, eftermiddagsfika 14.30, tvårättermiddag med tillhörande dessertbuffé vid 18... Måste säga att hotellet satte ribban väldigt högt första dagen! Då fick vi kantarelltoast till förrätt och jättegod oxfilé med ungsbakad potatis till varmrätt. Sen på det lite praliner, någon paj, cheesecake och pannacotta.. Tyvärr var inte middagarna tisdag och onsdag lika bra.. Fisk blev det då. Helt ok med torsken vi fick på tisdagen, men den där gösen på onsdagen kunde jag varit utan! Bara massa ben! Överlag var det iaf otroligt bra hotell, riktigt fräscha rum och vällagad mat(fast inte alltid jättegod enligt min smak).
För att slippa den värsta ångesten så promenerade vi iaf 5 km varje kväll i rask takt. Får nog fortsätta gå nu när jag kommit hem trots det känns det som.

Idag ringde jag ut snälla veterinär Rådberg också. Tycker inte det blir riktigt bra och mycket riktigt så sitter streckningen i fortfarande. Så nu är det butta som gäller i två veckor och förmodligen sjukhage också. Han är ju inte så stillsam av sig herr Primo.. Så nu är man några pengar fattigare också, typiskt att alla dyra saker ska komma den här månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0