Denna hetta!

Jag trodde det skulle ge sig lite igår, det var ju lite molningt och så.. Låg hos mamma och halvsolade lite, men såg att solen började skymmas av massa mörka moln. Sen kom det äntligen lite regn!! Tyvärr inte tillräckligt för att rensa upp luften, det var ju lika varmt och kvalmigt efteråt! Kollade SMHI sen när jag kom hem och såg att det skulle bli åska idag runt lunch. Vore inte så fel faktiskt.. Fast när jag var ute med Sixten för ett tag sen finns inget som tyder på att det blir oväder. Klarblå himmel och soligt!

Försökte få tag på hovis också, men han var tyvärr i Arboga hela dagen.. Så det blir till att vänta till på onsdag :( Börjar känna mig lite stressad för tävlingen 30e augusti, hinner inte träna som jag vill riktigt. Hoppas verkligen att Elin kan underhållsrida honom lite när jag är på kurs.

Vad gjorde jag mer igår då.. Jo jag var hos Johan och kollade på film, "Wanted" hette den. Skum film, men rätt bra ändå!

Idag blir det lugnt iaf, ska väl åka till mamma som vanligt, få lite bränna.. Sen kommer det två tjejer och kollar på stallplats ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0