Igår var en lång dag..

Kändes som det iaf, hann med en himla massa saker tycker jag! Låg hos mamma och läste i solen ett litet tag, sen ut till Sundbyholm och var där ett par timmar. Hem och insåg att jag hade bränt mig på smalbenen! Bara att smörja på med After Sun. In i duschen, sminka sig och byta och och skynda upp till stallet för litet stallmöte. Hem, parkera bilen och cykla iväg till Fia och därefter ner på stan för att möta upp lite folk. Åt på Centro igår igen, nu var det italiensk grillbuffé. Mycket bättre än förra veckan tycker jag! Mer kött och godare tillbehör! Sen åkte vi till mig en sväng och spelade Buzz.
Kom inte i säng förrän ett och när jag väl lagt mig var det alldeles för varmt för att sova.. Lyckades till slut för att få sova några timmar innan Sixten fick nåt tokryck 5 på morgonen och skällde som en galning! Somnade om och sov till halv tio. Kändes skönt att sova skapligt länge iaf.

Idag måste jag tvätta och börja packa det som går till Halmstad. Måste till syster och låna hennes resväska också, den är lagom storlek tror jag.. Packar alltid för mycket, men ska försöka att hålla mig till hennes väska nu.. Och kanske en liten ryggsäck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0