Imorgon bär det av till Halmstad!

Håller på och packar för fullt. Man kan tro att jag ska vara borta en vecka minst.. Jag tycker inte det är det minsta konstigt att ta med 10 par skor, jag kan ju inte veta vilka jag vill använda heller.. Bättre att ha med för många, annars står jag och grämer mig för att jag glömt något par hemma =)
Appropå skor så fyndade jag ett par alldeles nyss.. Ett par svarta pumps med stilettklack. Bara 140 kr på Scorett, sjukt billigt!! Köpte Hawaiian Tropic sololja också, måste ju försöka bli ännu lite brunare! Lämnade in ett par pumps på lite uppfräschning också, så nu har dom ny sula och ser ut som nya igen!

Inte så lätt att packa bara när det ser ut så här:


Nya skorna står precis framför väskan... Har skrivit en lång packlista, så risken att jag glömmer något viktigt är inte så stor. Det värsta vore om jag glömde mobilladdaren, usch vilken ångest!
Måste bestämma vilka väskor jag ska ha med också, har lagt ner två kuvertväskor och sen tar jag min stora lackväska. Så någon mer måste jag nästan ha med. Jag tror det bästa vore om någon annan kunde packa åt mig, jag tar alltid med alldeles för mycket!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ha det så kul i Halmstad och stäng inte väskan med katten i :)

Dottern Quattro och barnbarnbarnet Xantia hälsar!!!

2008-07-30 @ 16:26:05
URL: http://www.nattsmygarns.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0