Nu så!

Äntligen lossnade den där vänstersidan! Fick rida honom väldigt lång och låg i alla gångarterna. Fick också order om att skritta igenom honom ordentligt innan jag börjar trava. Dvs lång, låg och ordentligt genomböjd i båda varven!

Film från träning på egen hand för några veckor sen...
http://www.youtube.com/watch?v=ABUOyunnEPE

Jag ska lura lite på hur man får upp filmen direkt på sidan utan att behöva klicka sig till Youtube....


Liten uppdatering 21:47
Kom precis hem från Fia där jag blev bjuden på pasta Carbonara. Supergott! Tittade på lite youtube-filmer också, en del är riktigt roliga och en del är bara fina!
Imorgon har jag inga planer alls för dagen, ska bara bli riktigt skönt att vara ledig! Tänkte försöka läsa lite mer i "Snabba Cash", den verkar riktigt bra faktiskt! Ska rida ut en liten sväng också, det är han värd efter några dagars tragglande på banan. Om det är fint väder är det dessutom inte omöjligt att jag åker med Sixten till Skjulsta och badar lite.
Det låter visst som om jag har lite planer trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0