Tränat på egen hand..

Jag och Elin fick ett ryck idag så vi packade transporterna och drog till Kirsis nybyggda ridhus! Primo och Wiggo var så duktiga båda två, det var lite läskigt eftersom ena väggen saknas ;) Joggade mest runt i början så han skulle få känna in sig lite, sen fortsatte jag rida honom lång och låg även i galopp. Red lite svag öppna i galopp på långsidorna och tränade även en del på bakdelsvändningar. Det har jag glömt bort att göra så nu ville han fatta galopp så fort jag flyttade bak ytterskänkeln. Blev till att träna på det och få honom att vänta på mig! Han kändes riktigt fin iaf, hyffsat avslappnad för att vara i ett nytt ridhus =)

Nu har jag iaf precis ätit lunch, blev en sen sådan idag! Vad gör man inte för hästen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0