Vilken dag!

Ja, vilken dag det var igår!
Började med att Primo skulle skos vid 9. På grund av ett litet missförstånd får vi ta det på onsdag istället.. Han fick iaf skor fram, men inte bak. Red sen ut en sväng med Fia och när vi kom tillbaka satt det bara en sko kvar... Han får ta det lugnt helt enkelt, vet inte om jag orkar ringa hovis på måndag och härja, jag får se hur motiverad jag är då :)

Sen åkte jag hem en sväng och bytte om till badkläder och blev hämtad av Nina. Vi var ute hos hennes föräldrar i Gillberga där det finns pool. Inte helt fel dag att ligga vid poolen kan jag säga! Jag brukar vara världens badkruka, men nu badade nog Fia och jag 5-6 ggr eller nåt. Hur skönt som helst! Passade på att sola lite, så nu är jag ganska brun på framsidan också :)
Måste ju ha lite grundbränna till Tylösand!
Var iaf där ute fram till kl 18, då kom Sara och hämtade oss och skjutsade hem oss. Ta en dusch, göra sig iordning och sen iväg till Fia för lite partaj. Mycket nytt folk som dök upp där, rätt så trevligt! Fick tyvärr ont i huvudet ganska tidigt och försökte härda ut så länge det gick. Kl 1 gick jag hem från Harrys, då bultade det som sjutton! Så jag tog en starkt huvudvärkstablett och gick och la mig.

Nu har jag iaf ingen huvudvärk som tur är! Sitter och väntar på att mormor ska komma in med Sixten så ska vi nog åka till mamma och sola lite sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0