Vilket väder!

Hoppas det här fina vädret kan hålla i sig tills vi kommer till Halmstad. Vore verkligen helt underbart att ligga på stranden och bara steka lite :)
Igår blev det inte mycket sol för min del. Var så trött och hade fortfarande sån huvudvärk! (Den har fortfarande inte gått över riktigt) Höll mig inne större delen av dagen, det var iaf lite svalare än ute.
Var nere hos Primo i hagen och tittade till han, kan ju inte rida nu när han bara har en enda sko! Ska ringa hovis imorgon och se om han kan komma iaf, jag skulle verkligen behöva åka iväg och träna! Sen får han ändå vila torsdag-söndag, men de får gå..
Tänkte snart packa ihop mina saker ( = bikini + bok) och åka till mamma och sola lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0